Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Зміст правової позиції, висновку |
Посилання на рішення Верховного Суду в ЄДРСР |
Постанова від 19 квітня 2018 року справа №814/2874/14 |
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/73487118 |
Після 01.05.2016 (дата набрання чинності ЗУ від 10.12.2015 № 899 «Про державну службу») зберігають право на призначення пенсії державного службовця відповідно до ст. 37 ЗУ від 16.12.1993 № 3723 «Про державну службу» лише ті особи, які мають стаж державної служби, визначений п. 10, 12 Прикінцевих та перехідних положень Закону України від 10.12.2015 № 899 «Про державну службу», та мають передбачені ч. 1 ст. 37 ЗУ від 16.12.1993 № 3723 «Про державну службу» вік і страховий стаж. Особи з числа держслужбовців, яким встановлено інвалідність, з 01.05.2016 втратили право на призначення пенсії по інвалідності державного службовця у розмірах, визначених ч. 1 ст. 37 ЗУ від 16.12.1993 № 3723 «Про державну службу», проте зберегли право на призначення пенсії по інвалідності відповідно до ЗУ «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» у встановлених ст. 33 цього Закону розмірах. Рішення від 04 квітня 2018 р. справа 822/524/18 |
http://reyestr.court.gov.ua/Review/73194559 |
Припинення державної служби за порушення Присяги є найсуворішою санкцією відповідальності державного службовця. Передумовою такого звільнення мають бути встановлені внаслідок службового розслідування порушення. Звільнення за порушення Присяги може мати місце лише тоді, коли державний службовець скоїв проступок проти інтересів служби, який суперечить покладеним на нього обов’язкам, підриває довіру до нього як до носія влади, що призводить до приниження державного органу та унеможливлює подальше виконання ним своїх обов’язків. У даній справі фактів порушення позивачем Присяги державного службовця в акті службового розслідування зафіксовано не було. Крім того, кваліфікуючи дії позивача як порушення Присяги, відповідачем не наведено відповідні мотиви який проступок можна кваліфікувати саме як порушення Присяги, а не як дисциплінарне правопорушення, що свідчить про протиправність рішення про звільнення позивача з посади з підстав порушення ним Присяги державного службовця. Постанова від 04 квітня 2018 р. справа № 826/6646/16 |
|
|
http://reyestr.court.gov.ua/Review/75068856 |